måndag 30 mars 2009

Det här är blaj

Sitter på jobbet, lyssnar på Jojje Wadenius ("...den jag älskar heter Örjan, men de kallar honom Smörjan...") och pular med sånt jag pular med- vilket idag innefattar att googla gamla gymnastikbilder som den här:

En ska ju inte skryta, men jag har kanske stans bästa extraknäck. Och det är inte bara jag själv som tycker det, jag får det upptryckt i nyllet med jämna mellanrum. Faktisktjosåatteh.

Min tidigare nämnda syster kommer hit i påsk och då ska min tatuering förhoppningsvis bli klar. Jag har inte full koll på hur den kommer se ut, men den inspireras tydligen av renässansen. Så himla pretto, gotta love it.

Gud det här är ett meningslöst blogginlägg. Jag har inget att berätta, förutom att jag verkar ha klarat tentahelvetet, att jag har shoppat en jäkla massa springprylar och att M igår hade privat modevisning för mig och skakade sin rumpa så fint till musiken när han tog sig ur byxorna att min hjärna återgick till cro magnonstadiet.

Inga kommentarer: