torsdag 12 februari 2009

Utmanad

Ålrajt, jag är inte den som är den. Jag har fått en utmaning från Lepoop, så vad göra annat än att kavla upp ärmarna och sätta igång?

4 av mina favoritprogram
Jag gillar inte TV. TV gör mig ledsen och stressad. TV visar mig människor jag inte vill låtsas om. TV är skränigt och gapigt och alldeles för psykedeliskt för min smak. Men:
- Pushing Daisies
- Monkey Business (Animal Planet)
- True Blood
- The Dog Whisperer

4 saker jag gjorde igår
- bjöd två kursare på te och kakor
- åt en hel pomelo
- stod i ett trångt varmt rum med främlingar och frustade
- såg Stekta gröna tomater

4 saker jag ser fram emot
- Tokyo
- examen (om två år)
- min utställning
- nästa val

4 favoritrestauranger
- Govindas (Lund)
- Wagamamas (London)
- Möllan (Malmö)
- Carib Creol (Malmö)

4 saker på min önskelista
- en ergonomisk stol till skrivbordet
- en skinnjacka
- avgiften till ett år Bikram Yoga
- The Lägenhet

Ja det var det det. Jag utmanar precis ingen. Men om man rent spontant känner sig manad, då är det så klart fritt fram!

2 kommentarer:

Dummie sa...

åh, wagamamas i london är grymt!

Constantin: sa...

Word. *s*