måndag 16 februari 2009

Bläck

En ny vän, som skulle kunna utvecklas till en nära vän, har börjat som lärling på en tatuerarstudio. Så jag har hängt lite där, och förundrats över alla fula motiv. Och alla snygga. Men mest de fula, eftersom jag är svag för lyteskomik. Det har även skissats lite, på två olika projekt. Det första är min nya tatuering. Den är i princip klar, eftersom det är en så jäkla enkel design (och samtidigt hemskt unik, snygg, individuell och imponerande, får en hoppas). Det andra projektet är den tatuering jag redan har... Den gjordes när jag var 16. Den är sned. Det är ett totalt intetsägande motiv som riktigt andas "hej jag är 16 och har inte skaffat mig nån egen personlighet än men jag har hört att tatueringar är det nya svarta". Den behöver göras om. Men jag har inget bra uppslag på vad jag ska ha där istället, vilket måste betyda att jag fortfarande inte har nån personlighet. Perkele.

Inga kommentarer: