onsdag 26 november 2008

Au revoir

Jag tar en liten paus ett tag. Jag har skrivit här kontinuerligt i mer än två år, det är dags för semester. Jag tror dessutom att jag tappade en del läsare när jag kom ut som icke-homo, och det är klart att man skriver en blogg för att bli läst, annars kan man ju lika gärna hålla sig till den klassiska dagboken i pappersform. Livet just nu handlar om mycket som inte platsar i en blogg, som till exempel min praktik. Men jag gillar att skriva av mig, och jag gillar bloggosfären, och jag gillar ni fina kommentatorer, så jag är med all säkerhet tillbaka om ett tag. Kanske om bara några dagar, kanske om några månader, inte vet jag. Ta hand om er, och glöm inte långkalsongerna.

5 kommentarer:

Dummie sa...

Tråkigt! Din blogg har varit rolig att läsa!
Will miss it.

Anonym sa...

Ja. väldigt tråkigt, det här är ju faktiskt en av mina favoritbloggar. Hoppas att du är tillbaka snart, och har himla trevligt under tiden.

Carolina sa...

nejjjj! Du kan ju inte bara sluta sadar?! Va ska ja lasa da?

Femininum sa...

Meh! Jaja, jag är kvar i alla fall trots flatbristen. Det i sig är väl egentligen lite skälnog att läsa, fascinerande och/eller skrämmande liksom. Jag vill faktiskt inte "bli" hetero, men egentligen är det töntigt att bry sig. Shit, vilken tönt jag är. Jaja, cuídate!

Hama sa...

Äsch! om du har förlorat läsare är det bara för att du verkar lite för lycklig, sånt säljer inte som du vet :-)