måndag 17 november 2008

Webcomics and I

Med M på andra sidan jordklotet har jag insett hur mycket tid jag på senaste tiden har tillbringat gnuggandes tidigare nämnda. Han har varit borta två dagar och jag fjortissaknar honom. Jag får bita mig själv i armen för att hindra mig själv från att skriva hans namn över hela mitt kollegieblock. Jag tänker att det lugnar ner sig när jag har vant mig vid att han är väck. För att underhålla mig själv tänker jag till helgen bege mig till en liten skitstad där jag en gång tillägnade mig en totalt oanvändbar kandidatexamen. Där ska jag spana in min gamla kombos nya lägenhet och därefter fylla och muntra upp en kär gammal flata som får skavsår av en dysfunktionell tvåsamhet. Men tills dess tänker jag på dagtid ägna mig åt allt det där jag inte är upplagd för just nu eftersom jag är Grinig, och på kvällstid tänker jag dränka mig i nätserier. En ny passion. Jag rekommenderar det varmt. Till exempel:
Om inte annat så för att de innehåller så svulstiga damer. (om man nu inte lockas av steampunk, fantasy, serier, eller underhållning i allmänhet)

Inga kommentarer: